آموزشی

بهترین ترکیب رنگ فصل زمستان

برای انتخاب لیاس مناسب فصل زمستان نیاز نیست حتما به سمت طیف رنگ تیره مثل مشکی و قهوه ای بروید، شما میتوانید از رنگ های شاد در استایل خود استفاده کنید.

اما این نکته را فراموش نکنید که رنگ پوست شما مهم ترین عاملی است که باید در ترکیب رنگ استایل خود به آن توجه کنید .

باید از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ پوست شما و سایر رنگ های استایل شما همخوانی داشته باشد.

شناخت رنگ پوست و رنگ لباس مناسب پوستتان می‌تواند تغییر بزرگی در استایل و چهره شما داشته باشد

پوست سفید رنگ

رنگ پوست این افراد معمولا کمی متمایل به صورتی رنگ است و معمولا روی پوست خود دارای کک و مک هستند و به آسانی نورخورشید روی پوست آن‌ها اثر گذاشته و آفتاب سوخته می‌شوند.

رنگ پوست جو گندمی

رنگ پوست این افراد نسبت به پوست سفید تیره‌تر است و کمتر در مقابل نور دچار آفتاب سوختگی می‌شود.

رنگ پوست سبزه

افرادی که این رنگ پوست را دارند معمولا دارای مو‌های خرمایی و تیره هستند و پوستشان نسبت به افرادی که رنگ پوست جو گندمی دارند پوست تیره‌تری دارند.

 

بهترین ترکیب رنگ ها با هم

شتری

از جمله رنگ‌هایی که همیشه جزء ترند‌ها و پرطرفدار‌ترین رنگ‌ها بین خانم‌ها و آقایان است.

این رنگ به تنهایی یک استایل جذاب برای شما خواهد ساخت اما می‌توانید برای بهتر شدن آن از رنگ‌های مشکی، طوسی، سفید، کرم و قهوه‌ای استفاده کنید.

صورتی

شاید با خود فکر کنید صورتی رنگی تابستانه است، اما نه باید بدانید که ترکیب رنگ‌های صورتی با مشکی و طوسی یک استایل جذاب دخترانه و حتی دانشجویی ساده برای شما خواهد ساخت.

قرمز آبی

سال هاست که همه ما قرمز و آّبی را رنگ‌های ضد یکدیگر می‌شناسیم. اما گاهی بهترین ترکیب رنگ، استفاده از رنگ‌های متضاد یکدیگر است. شما می‌توانید یک پالتوی آبی را با کیف و کفش و شال قرمز ست کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید.

سبز زیتونی تیره

سبز زیتونی یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای انتخاب کاپشن یا پالتویی با این تناژ رنگی است. ترکیب این پالتو با بوت‌های بلند یا کوتاه قهوه‌ای و یک شلوار مشکی بسیار جذاب و چشم نواز است.

آبی نفتی

یکی از پرطرفدار‌ترین رنگ‌ها بین خانم‌ها و آقایان در فصل زمستان رنگ آبی نفتی است. این رنگ با هر نوع رنگ پوستی سازگار است و می‌توانید با ترکیب رنگ‌های آبی نفتی، بژ، خاکستری، قرمز، زرشکی و سفید استایل خود را بسازید.

خردلی

یک انتخاب جذاب رنگ زیبا و خاص خردلی است که در کنار سفید و خاکستری زیبایی بسیاری برای شما به ارمغان خواهد آورد.

قهوه‌ای

رنگی که می‌توانید با مشکی آن را ترکیب کرده و یک استایل ساده و شیک داشته باشید.

نارنجی

ترکیب رنگ زمستانی نارنجی و کرمی بهترین انتخاب برای افراد خاص پسند خواهد بود.

طوسی

ترکیب دو رنگ طوسی و مشکی که می‌توانید همه جا آن را بپوشید و لذت ببرید.

به یاد داشته باشید که در زمستان حتما باید از لباس‌های ضخیم و گرم استفاده کنید. سعی کنید لباس‌هایی که برای ترکیب رنگ زمستانی انتخاب می‌کنید شامل هودی‌ها و ژاکت‌ها باشد تا به کمک آن‌ها از سرما در‌ امان بمانید

نکته‌ای که باید در نظر بگیرید انتخاب لباس و رنگ لباس بر اساس سلیقه هرکس متفاوت است و نکته مهم اینجاست که شما بعد از انتخاب رنگ‌ها از استایل خود راضی باشید.

گاهی آب و هوا و محل زندگی شما شاید اجازه این را ندهد که استایل مورد نظر خود را بسازید اما نگران نباشید چرا که شما با سایر رنگ‌ها نیز زیبا خواهید بود پس لزوما نیاز نیست تا رنگ‌های نامناسب شرایط خودتان را بپوشید تا متفاوت شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *